شرکت قطار شهری مشهد
پنجشنبه, ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ۱۸۶
طبقه بندی: اخبار
چچ
2K/Ys9iq2q/Yp9mHIFQuQi5NINin2LIg2K7YtyDYs9mHINio2Ycg2K7YtyDahtmH2KfYsSDZgti32KfYsSDYtNmH2LHZiiDZhdi02YfYryDZhdmG2KrZgtmEINi02K8=

بامداد امروز:

دستگاه T.B.M از خط سه به خط چهار قطار شهری مشهد منتقل شد

به گزارش روابط عمومی شرکت قطارشهری مشهد، کیانوش کیامرز در خصوص عملیات انتقال دستگاه T.B.M(حفاری) از خط سه به خط چهار قطار شهری مشهد اظهار کرد: این دستگاه شب گذشته از ایستگاه خط سه قطار شهری واقع در خیابان امامت به ایستگاه خواجه ربیع در خیابان مهر مادر منتقل شد.

وی افزود: این دستگاه دارای ۲۵ قطعه ترافیکی سنگین و ۲۵۰ قطعه ریز است که تاکنون برخی قطعات کوچک این دستگاه جابه جا شده است.
مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد بیان کرد: طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده قرار است تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه تمام قطعات دستگاه به ایستگاه مهرمادر منتقل شود.
کیامرز خاطرنشان کرد: شب گذشته قطعه اصلی یا کاتر هد دستگاه که دارای ۹.۴۵ متر قطر و ۱۴۰ تن وزن است، جابه جا شد که این عملیات 4 ساعت به طول انجامید.
وی اضافه کرد: امیدواریم این عملیات با موفقیت انجام شده و آسیبی به قطعات وارد نشود زیرا به طور کلی چهار دستگاه T.B.M(حفاری) در ایران وجود دارد که از این تعداد دو دستگاه در مشهد مستقر بوده و تمامی قطعات آن از خارج از کشور وارد شده، به همین دلیل حفظ سلامت قطعات از اهمیت زیادی برخوردار است.
مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد گفت: این دستگاه ۱۰۵ متر طول و هزار و ۷۰۰ تن وزن دارد و به عنوان یک کارخانه متحرک عمل می کند. همچنین حدود ۸۰ نفر در سه شیفت کاری بر روی دستگاه کار می کنند که کار اصلی آن حفاری تونل به صورت مکانیزه است.

https://murco.mashhad.ir/s/mfacJnk

آدرس کوتاه شده:
فهرست طبقات